وبلاگ

راهنمای خرید جویس و نحوه انتخاب طعم جویس ها

راهنمای خرید جویس

راهنمای خرید جویس

ویپ‌ها عملا بدون جویس بی فایده هستند. حتی اگر بهترین دستگاه‌های ویپ را نیز برای خود خریداری کرده باشید، زمانی که از جویسی مناسب در آن استفاده نکنید، نه تنها تجربه خوبی از ویپینگ دریافت نخواهید کرد، بلکه ممکن است حتی دیگر دلتان نخواد از ویپتان استفاده کنید! پس راهنمای خرید جویس یکی از مهم‌ترین نکته‌هایی است که بایستی به آن توجه داشته باشید. ما در روکوویپ امروز تصمیم گرفتیم تا مطلبی را در اختیار شما قرار دهیم تا به شکل تخصصی به بررسی بایدها و نبایدهای خرید جویس بپردازیم. همراه ما باشید.

جویس یا مایعات الکترونیکی چیست؟

جویس ویپ که با نام دیگر «ویپ مایع» یا «مایع بخاردهی» شناخته می‌شود، مایعی است که در کیت‌های ویپ و سیگارهای الکترونیکی برای ایجاد بخار و طعم‌ استفاده می‌شود.

جویس‌ها از 3 ماده اصلی ساخته می‌شوند که به ترتیب: گلیسیرین گیاهی، پروپیلن گلیکول و طعم دهنده‌ها هستند. در واقع این ماده‌های هستند که تجربه اسموک ویپ را برای شما به خوبی ارائه می‌دهند. بیشتر مایعات حاوی نیکوتین نیز هستند، به همین خاطر است که بسیاری از افرادی که از سیگار استفاده می‌کنند، بعد از مدتی آن را کنار گذاشته و با بررسی قیمت سیگار الکترونیکی، به استفاده از آن روی می‌آورند.

شاید برایتان جالب باشد زمانی که بدانید انواع کمی از جویس‌های بدون طعم در بازار موجود هستند، اما عموما همه آنها در چند دسته اصلی قرار می‌گیرند. اگر شما در صنعت ویپینگ تازه کار هستید، بهتر است بدانید که آن‌ها کدامند تا بتوانید نوع مناسبی برای کیت ویپ یا سیگار الکترونیکی خود انتخاب کنید. در زیر در مورد این موارد بیشتر صحبت می‌کنیم. در انتهای این مطلب می‌توانید به راحتی به بررسی قیمت سالت یا قیمت پاد پرداخته و سپس با اطلاعات صحیح و کامل، بهترین کیت‌ها و جویس‌ها را خریداری کنید.

انواع E-Liquid ها

انواع E-Liquid ها

تمام جویس‌ها حاوی نسبتی از دو ماده مهم هستند که عبارت‌اند از:

  • VG گلیسیرین گیاهی
  • PG پروپیلن گلیکول

VG ماده غلیظ‌تری است در حالی که PG رقیق‌تر است. نسبت‌های مختلف این مواد بر ویسکوزیته مایع بخار و اینکه برای کدام نوع دستگاه مناسب‌تر هستند، تاثیر می‌گذارد. آنها همچنین بر بخار و ضربه‌ای که به گول وارد می‌شود نیز تاثیر دارند:

  • مایعات الکترونیکی با بایاس VG تمایل دارند ابرهای بخار بزرگتری تولید کنند که ضربه‌ای به گلو نمی‌زند.
  •  E-Liquid ها با سوگیری PG ضربه‌ای به پشت گلو وارد می‌کنند که اغلب مورد علاقه کسانی است که سعی در ترک سیگار دارند. این مایعات تمایل دارند مقدار کمی بخار تولید کنند.

فرقی نمی‌کند شما به دنبال خرید پاد ماد باشید یا با بررسی قیمت ویپ حرفه ای بخواهید یکی از این دستگاه‌ها را بخرید! این موضوع در جویس‌ها بسیار مهم بوده و بایستی به آن توجه بسیاری داشت.

بررسی حضور VG و PG در جویس ها

بیشتر بطری‌های جویس نشان می‌دهند که چه نسبتی از مواد PG و VG در آنها وجود دارد. می‌توانید از این اطلاعات برای بررسی اینکه چه نوع تجربه‌ای از ویپ خواهید داشت و برای کدام دستگاه‌ها مناسب هستند، استفاده کنید.

جویس Vape با بیش از 50٪ VG

حضور VG و PG در جویس ها

اینها برای کیت‌ها و کویل‌هایی با مقاومت کمتر از 1 اهم مناسب خواهند بود. این کویل‌ها معمولا برای کیت‌های ویپ طراحی شده برای بخار کردن (sub Ohm) یا (DTL) ارائه می‌شوند.

جویس ویپ با بیش از 50٪ PG

این جویس‌ها برای کیت‌ها و کویل‌هایی با مقاومت بیش از 1 اهم مناسب خواهند بود. این کویل‌ها معمولا با سیگارهای الکترونیکی طراحی شده برای بخار کردن (کلاسیک) یا (MTL) ارائه می‌شوند.

جویس ویپ با نسبت متعادل  PG / VG 50%

جویس ویپ 50/50 برای استفاده با اکثر کیت‌ها، مخازن و کویل‌ها مناسب خواهد بود. با این حال، اگر مقاومت کویل شما کمتر از 0.4 اهم است، توصیه می‌کنیم جویسی با VG بالاتر را انتخاب کنید.

چگونه بفهمیم کدام جویس برای دستگاه ما بهترین است؟

سریع ترین و ساده ترین راه برای انجام این کار این است که به کویل‌های دستگاه خود نگاه کنید. کویل‌هی قابل تعویض همیشه دارای درجه اهم هستند. پوشش فلزی را بررسی کنید و به دنبال درجه اهم باشید، سپس به دستورالعمل های بالا مراجعه کنید تا دریابید که آیا باید از جویس PG بالاتر یا VG بالا استفاده کنید.

همانطور که در بالا ذکر شد، تا زمانی که رتبه اهم بسیار پایین نباشد، یک شرط مطمئن این است که به دنبال یک مایع متعادل 50٪ الکترونیکی باشید.

چگونه می توانم قدرت نیکوتین مناسب خود را در جویس ها تعیین کنم؟

به عنوان یک قاعده کلی، اگر فقط یک یا دو نخ سیگار در روز می‌کشید، یک مایع الکترونیکی با 3 میلی‌گرم نیکوتین برای شما مناسب است و اگر کمتر از 10 سیگار در روز می‌کشید بهتر است 6 میلی‌گرم را در نظر بگیرید و اگر می‌خواهید نیکوتین سنگین‌تری داشته باشید، 12 میلی‌گرم را انتخاب کرده و اگر تا بالای 20 عدد در روز سیگار می‌کشید، نیکوتین 18 میلی گرم برای شما مناسب است.

در نظر داشته باشید که همچنین جویس‌های بدون نیکوتین نیز موجود است. با این حال، اگر می‌خواهید سیگار را ترک کنید، ممکن است بخواهید با یک مایع الکترونیکی‌ای شروع کنید که در چند هفته یا ماه اول پس از ترک سیگار به شما کمک می‌کند تا هوس سیگار را کنار بگذارید. پس در این طور مواقع بهترین انتخاب، جویس‌هایی با نیکوتین 3 الی 6 میلی‌گرم هستند.

چرا جویس های 50/50 یک گزینه عالی برای تمامی ویپرها هستند؟

مایعات الکترونیکی 50/50 بهترین‌ تجربه ویپینگ را با نسبت متعادل PG و VG ارائه می‌دهند. در سال‌های اخیر، این نسبت به دلیل تطبیق پذیری آن به طور فزاینده‌ای محبوب شده است. ترکیب پنجاه به پنجاه PG و VG این مایعات الکترونیکی را برای استفاده در اکثر کیت‌های ویپ یا ویپ پادها مناسب می‌سازد و تعادل کاملی از طعم و تولید بخار ارائه می‌کند.

نحوه انتخاب طعم جویس ها

اگر در ویپینگ تازه کار هستید، توصیه می‌کنیم با طعمی آشنا شروع کنید تا سوئیچ را تا حد ممکن صاف کنید. طیف گسترده‌ای از طعم‌های مختلف تنباکو و منتول موجود است که می‌تواند برای سیگاری‌هایی که قصد ترک دارند، گزینه بسیار مناسبی باشد.

با این حال، اگر دوست دارید چیزی کمی متفاوت امتحان کنید، دنیای کاملی از طعم‌ها وجود دارد. طعم‌های تازه و میوه‌ای یا طعم‌های پیچیده را انتخاب کنید که برای تکرار شیرینی‌ها، نوشیدنی‌ها یا حتی دسرها طراحی شده‌اند.

راهنمای خرید جویس

نکات تخصصی در انتخاب بهترین جویس

جویس یک دنیای شگفت‌انگیز است که با در هم آمیختن طعم‌های خاص و متفاوت، تجربه ویپینگ شما را لذت‌بخش‌تر می‌کند. اما انتخاب جویس مناسب، این تجربه را دوچندان می‌کند و می‌توانید از آن برای مدت‌های طولانی‌تر استفاده کنید.

در این بخش، به برخی از نکات تخصصی در انتخاب بهترین جویس که لازم است قبل از اقدام به خرید با آنها آشنایی پیدا کنید، می‌پردازیم:

تناسب جویس با دستگاه ویپ

انتخاب جویس متناسب با مقاومت کویل، موجب می‌شود تا یک بخار ایده‌آل ایجاد شده و لذت ویپینگ را دوچندان کند و در نهایت طول عمر دستگاه ویپ را نیز افزایش می‌دهد.

انتخاب میزان نیکوتین جویس

برای انتخاب میزان نیکوتین جویس، باید بر اساس میزان مصرف سیگار خود و هدف از ویپینگ تصمیم بگیرید:

  • 1-2 نخ سیگار در روز: 3 میلی‌گرم نیکوتین
  • کمتر از 10 نخ سیگار در روز: 6 میلی‌گرم نیکوتین
  • 10 تا 20 نخ سیگار در روز: 12 میلی‌گرم نیکوتین
  • بیش از 20 نخ سیگار در روز: 18 میلی‌گرم نیکوتین

هدف از ویپینگ

اگر هدف از ویپینگ ترک سیگار باشد، می‌توانید با نیکوتین 3 الی 6 میلی‌گرم به شکل تدریجی سیگار را ترک کنید. اما اگر به دنبال تجربه طعم‌های خاص هستید، می‌توانید از جویس‌های بدون نیکوتین انتخاب کنید.

توصیه‌های تخصصی

  • جویس‌های با VG بالا برای طعم‌های دسری و خامه‌ای مناسب‌تر هستند.
  • جویس‌های با PG بالا طعم‌های میوه‌ای و ترش را بهتر ارائه می‌دهند.
  • برای تجربه طعم‌های جدید، از جویس‌های با حجم کم و برندهای مختلف استفاده کنید.
  • به نظرات و تجربیات ویپرهای باتجربه در انتخاب طعم و برند جویس توجه کنید.

با رعایت این نکات، می‌توانید بهترین جویس را متناسب با نیاز و سلیقه خود انتخاب کنید و از ویپینگ لذت ببرید.

راهنمای خرید جویس از فروشگاه‌های معتبر

همه مصرف‌کنندگان می‌دانند که جویس نه تنها طعم و مزه ویپ را تعیین می‌کند، بلکه بر میزان بخار، ضربه به گلو و نیکوتین دریافتی هم تاثیر می‌گذارد. پس انتخاب این محصول کاربردی و مهم باید به شکل دقیق و حرفه‌ای و با دریافت مشاوره از افراد حرفه‌ای مانند کارشناسان روکوویپ انجام شود.

در قسمت‌های قبلی، در مورد انتخاب بهترین جویس و نحوه انتخاب آن متناسب با نیازهای شخصی، اطلاعات کاملی گفته شد. به همین سبب، در قسمت راهنمای خرید جویس از فروشگاه‌های معتبر، برخی از نکات خاص را مد نظر قرار می‌دهیم تا در نهایت یک محصول اورجینال و اصل تهیه کنید.

در هنگام خرید جویس از فروشگاه‌ها، بهتر است به نکات زیر توجه کنید تا شناسایی اصالت و اورجینال بودن جویس برای شما آسان‌تر شود:

  • برند و نام تجاری جویس را از برندهای شناخته شده انتخاب کنید تا تحقیق اصالت آن آسان‌تر شود.
  • به بسته‌بندی جویس توجه کنید که از کیفیت بالایی برخوردار باشد و حتماً اطلاعاتی مانند طعم جویس، حجم، تاریخ انقضا به طور واضح بر روی آن درج شده باشد.
  • به قیمت جویس‌ها توجه نمایید، زیرا قیمت جویس اورجینال معمولاً از جویس‌های تقلبی و بی‌کیفیت بالاتر است.
  • تاریخ انقضا را حتماً مورد بررسی قرار بدهید و از مصرف جویس‌های تاریخ گذشته خودداری کنید.
  • اگر به طور مرتب ویپ می‌کنید، جویس‌هایی با حجم بیشتر انتخاب کنید تا در هزینه صرفه‌جویی شود. اما اگر به شکل تفریحی از جویس استفاده می‌کنید، بهتر است از بطری‌هایی با حجم کم انتخاب نمایید.
  • انتخاب فروشگاه معتبر روکوویپ، بهترین راهکار برای اطمینان از اصالت این محصول در بازار است.

نتیجه‌گیری

راهنمای خرید جویس به شما این امکان را می‌دهد که یک محصول با کیفیت و اصالت را تهیه کنید تا در نهایت تجربه ویپینگ لذت‌بخشی داشته باشید. توجه داشته باشید که در هنگام انتخاب جویس، در نظر داشته باشید که سلامتی و ایمنی شما باید در اولویت قرار بگیرد. به همین سبب، انتخاب یک مجموعه تخصصی مانند روکوویپ می‌تواند خیال شما را از انتخاب جویس‌های با کیفیت و دارای گواهی اصالت و اورجینال در کنار تاریخ انقضا راحت کند. کافیست با کارشناسان روکوویپ برای انتخاب بهترین جویس از برندهای معتبر ارتباط بگیرید.

خرید جویس

سوالات متداول

کدام جویس ها بهترین برای انتخاب هستند؟

جویس‌هایی که مقدار پی جی و وی جی آن ها 50 – 50 است به عنوان بهترین جویس‌ها انتخاب می‌شوند.

آیا جویس های بدون نیکوتین نیز در بازار موجود است؟

برخی از جویس‌ها در بازار فاقد نیکوتین بوده و بهترین انتخاب برای ویپیرها هستند.

امتیاز شما به این مقاله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *