وبلاگ

علت پاشش جویس در دهان چیست؟

وات دستگاه را بطور صحیح تنظیم کنید

ممکن است گاهی به هنگام استفاده از دستگاه ویپ خود شاهد پاشش جویس در دهان خود باشید که به اصطلاح پس دادن جویس می‌گویند. این تجربه بسیار ناخوشایند است و می‌تواند حس نامطلوبی را برای شما به همراه داشته باشد. از این رو، دانستن علت پاشش جویس در دهان تا حد زیادی می‌تواند به جلوگیری از بروز این اتفاق جلوگیری کند. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید تا در کنار یک دیگر به تمامی اطلاعات در رابطه با علت پاشش جویس در دهان و راه حل‌های آن بپردازیم.

آنچه در این مطلب می‌خوانید... نمایش

چرا دستگاه ویپ، جویس را به دهان منتقل می‌ کند؟

چرا دستگاه ویپ جویس را به دهان منتقل میکند؟

در همین ابتدا به بررسی علت ریختن جویس از ویپ به داخل دهان می‌پردازیم. در بیشتر مواقع، علت بروز این اتفاق به دلیل جمع شدن بیش از اندازه مایع الکترونیکی بر روی کویل‌ها است. در واقع زمانی که این اتفاق رخ دهد، با زدن دکمه فایر کویل‌ها گرم شده و سعی بر این دارند تا جویس را به بخار تبدیل کنند؛ اما در این همین فرآیند، مقدار اضافه جویسی که بر روی کویل‌ها قرار دارد، به دهان منتقل می‌شود. قطعا این موضوع احساس خوشایندی را به شما منتقل نخواهد کرد، پس بهتر است ابتدا به درستی مخزن را از جویس پر کرده و از طرفی دیگر، با بررسی قیمت ویپ یا قیمت پاد از طریق فروشگاه اینترنتی رکوویپ، یک دستگاه با کیفیت را خریداری کرده تا از بروز چنین اتفاقاتی جلوگیری شود.

یکی دیگر از دلایلی که باعث دلیل ریزش جویس از ویپ می‌شود، پر شدن بیش از حد مخزن جویس دستگاه است. مخزن دستگاه نباید کاملا از جویس پر باشد و بایستی حداقل به اندازه یک حباب کوچک از فضای بالای آن خالی باشد.

از دلایل دیگر پاشش جویس در دهان نیز می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

·        کام گرفتن روی وات بسیار پایین: بر روی کویل دستگاهتان، وات خروجی مناسب درج شده است. اگر دستگاه شما با توجه به وات درج شده تنظیم نشود، جویس به دهان نشت کرده و همچنین اگر در مدت زمان بسیار کمی کویل می‌سوزد.

·        استفاده از جویس های خیلی رقیق: استفاده از این دسته از جویس‌ها با کام‌های خیلی طولانی و قدرتمند باعث به وجود آمدن این مشکل می‌شود.

پس تا حدی می‌توان گفت که دلیل اصلی مشکل نشتی، ریزش جویس از ویپ، انواع لوازم جانبی ویپ هستند که نمی‌توانند به خوبی عملکرد خود را ایجاد کنند.

نکات جلوگیری از پس دادن جوس در ویپ

حال که متوجه شدیم چرا جویس نشتی دارد؟ به سراغ راهکار های رفع مشکل نشت و ریزش جویس از ویپ خود می‌رویم. البته قبل از این که این راهکارها را به شما معرفی کنیم، برای دسته افرادی که به دنبال خرید پاد ماد با کیفیت هستند تا بتوانند در کنار استفاده صحیح از جویس‌ها، از بروز این اتفاق جلوگیری کنند بایستی گفت که مجموعه رکوویپ بهترین محصولات را در اختیار شما عزیزان قرار می‌دهد. شما می‌توانید در این مجموعه همچنین به بررسی قیمت سالت نیکوتین و لوازمی مانند اتومایزر نیز بپردازید و در صورت نیاز ثبت سفارش خود را انجام دهید. حال به سراغ روش‌هایی که منجر به جلوگیری از پس دادن جویس ویپ می‌شوند، می‌رویم.

مخزن دستگاه خود را بیش از اندازه پر نکنید

همان طور که اشاره کردیم، یکی از علت نشتی جویس پاد یا ویپ، پر کردن بیش از اندازه دستگاه است. سعی کنید همواره مخزن دستگاه خود را در حالت نرمال نگهدارید تا تجربه ناخوشایند نشتی جویس در دهان را به هیچ عنوان برای خود به ارمغان نیاورید.

وات دستگاه را بطور صحیح تنظیم کنید

وات دستگاه را بطور صحیح تنظیم کنید

بهترین میزانی که می‌توانید با توجه به آن به تنظیم وات دستگاه خود بپردازید، مقداری است که بر روی کویل دستگاه شما درج شده است. اگر خودتان نمی‌دانید که چگونه این کار را انجام دهید، از افراد متخصص در این زمینه کمک بگیرید.

کام های خیلی سنگین را متوقف کنید

شاید شما نیز مانند بسیاری از ویپرها به کام‌های عمیق و سنگین علاقه داشته باشید، اما این موضوع را در نظر داشته باشید که این مدل کام‌گیری می‌تواند باعث نشتی جویس شود. پس تا حد امکان سعی کنید کام‌های سنگین را متوقف کنید.

دریچه هوا یا ایرفلو دستگاهتان را کمی باز تر کنید

اگر دریچه هوا دستگاه را کمی بیشتر باز کنید، باعث می‌شود تا هوای بیشتری وارد دستگاه شده و از پاشش جویس به دهان جلوگیری می‌کند.

از ایجویس های مناسب کویل دستگاهتان استفاده کنید

از ایجویس های مناسب کویل دستگاهتان استفاده کنید

حتما قبل از خرید به بررسی vg و pg جویس‌ها بپردازید و بهترین را با توجه به عملکرد و قدرت دستگاه خود انتخاب کنید. اگر از جویس اشتباه برای دستگاهتان استفاده کنید، در هر بار کام‌گیری می‌توانید شاهد پاشش جویس در دهانتان باشید که قطعا بسیار ناخوشایند است.

قطعات دستگاهتان را همیشه تمیز نگهدارید

قطعات دستگاه ویپ نیز مانند هر دستگاه دیگری بعد از گذر زمان دچار خاک گرفتگی و کثیفی می‌شود. پس هر چند وقت یکبار وقت بگذارید و قطعات دستگاهتان را تمیز کنید. این کار بسیار ساده است. کافیست از یک دستمال کاغذی یا یک دستگاه مرطوب (نه با رطوبت بالا) برای تمیز کردن دستگاه خود استفاده کنید.

با انجام تمامی این روش ها، نشتی جویس از بین می رود؟

تمامی روش‌هایی که در این بخش به شما معرفی کردیم منجر به جلوگیری از پاشش جویس در دهان می‌شود. اما اگر با انجام تمامی آن‌ها باز هم این اتفاق برایتان رخ داد، بایستی دستگاه خود را به یک متخصص نشان دهید؛ زیرا ممکن است مشکل از موارد دیگری باشد که نیاز به بررسی تخصصی دارند.

به طور کلی، خوشایند است اگر هر چند وقت یکبار، برای عملکرد بهتر دستگاه خود آن را نزد افراد متخصص بروید تا تمامی قطعات آن مورد بررسی قرار بگیرد. اگر برنامه‌ریزی مناسبی در رابطه با این کار داشته باشید، به طبع دیگر شاهد بروز اتفاقات این چنینی در دستگاه خود نیستید.

چرا دستگاه های ویپینگ جویس را به دهان منتقل می کنند؟

اگر شما هم با این سوال که چرا جویس وارد دهان میشود مواجه شدید، بهتر است ابتدا به نوع دستگاه خود از لحاظ ویپ یا پاد سیستم توجه کنید. زیرا نحوه برطرف کردن این مشکل متناسب با نوع دستگاه‌ها فرق می‌ کند. البته در برخی از مواقع با تنظیم کردن وات دستگاه یا خشک کردن سیم پیچ این مشکل از بین می ‌رود. اما برای اینکه به طور کامل آن را برطرف کنید نیاز به بررسی‌های بیشتر و دقیق‌تر دارید.

علت آمدن جویس در دهان

علت جویس پس دادن ویپ

اگر زمانی که قصد انجام ویپ را دارید، یک مایع الکترونیکی داغ را بر روی لب‌های خود احساس می ‌کنید، به احتمال زیاد ویپ شما جویس پس می‌دهد و دچار مشکل است. پیدا کردن علت جویس پس دادن ویپ اهمیت زیادی دارد. زیرا تجربه بسیار ناخوشایند را به وجود آورده و همچنین باعث می‌ شود که دوز بیش از حد نیکوتین را جذب کنید.

اگر برای شما هم سوال است که چرا جویس ویپ میاد تو دهن؟ باید به برخی از عوامل دقت کرد. در صورتی که دستگاه ویپ به صورت سیستم بسته است از قبل با مایع پر شده و پس دادن جویس به دلیل اشباع بیش از حد مایع الکترونیکی فیتیله و سیم پیچ به وجود می‌ آید.

برای اینکه علت آمدن جویس در دهان توسط ویپ بسته را برطرف کنید، می ‌توانید یک دستمال کاغذی بر روی دهانه دستگاه قرار داده و بین ۳ تا ۵ بار به شدت آن را تکان بدهید، تا مایعات اضافی از آن خارج شوند و سپس امکان استفاده مجدد از ویپ را به دست می ‌آورید که شرایط لذت بخشی را ایجاد می‌ کنند.

علت پس دادن جویس پاد

زمانی که دستگاه پاد را برای ویپینگ انتخاب می ‌کنید، ممکن است که برای شما سوال به وجود بیاید، چرا جویس وارد دهان میشود. اگر بخواهیم به این سوال پاسخ دقیق بدهیم، لازم است که دستگاه‌ها را به طور کامل مورد بررسی قرار داده و پس از پیدا کردن علت پس دادن جویس پاد اقدام به برطرف کردن آن کرد.

به طور معمول دستگاه پاد جزء دستگاه‌های سیستم باز است که باید مخزن آن را از جویس یا سالت مد نظر پر کرد. به همین جهت اغلب علت پس دادن جویس پاد مربوط به مخزن دستگاه یا کیفیت جویس است. یکی از مهمترین دلایلی که دستگاه پاد ممکن است، جویس پس بدهد، به دلیل استفاده نکردن از دستگاه برای مدت طولانی‌تر از ۲۴ ساعت است. زیرا اگر در مخزن پاد جویس باقی بماند، احتمال آبگرفتگی سیم پیچ افزایش پیدا می‌کند.

حتی ممکن است که علت آمدن سالت در دهان کم بودن غلظت آن نسبت به دستگاه انتخابی باشد، پس اگر با بررسی دقیق متوجه شدید که غلظت مایع کم است، می‌ توانید آن را تعویض کنید.

به طور معمول در صورتی که قصد برطرف کردن سریع پس دادن جویس پاد را دارید می‌توانید از همان روش دستمال کاغذی و تکان دادن دستگاه با شدت استفاده کنید، تا مایع اضافی خارج شود.

علت جویس پس دادن ویپ

ریزش جویس به چه معنا است؟

ریزش جویس زمانی اتفاق می‌افتد که مایع جویس از مخزن دستگاه بخار خارج شود. این مشکل به دلایل مختلفی به وجود می‌آید که یکی از مهم‌ترین آنها مشکلات طراحی دستگاه و استفاده نادرست از آن است.

معمولاً ریزش جویس جزء مشکلات شایع دستگاه‌های ویپ است، از آنجایی که ورود جویس به دهان خوشایند نیست، باید به دنبال رفع این مشکل باشید. گاهی اوقات این مشکلات را می‌توانید با کمی صرف وقت برطرف کنید، اما در صورتی که این مشکل برطرف نشد، باید از افراد متخصص و حرفه‌ای در این زمینه کمک بگیرید، تا در سریع‌ترین زمان از ورود نیکوتین بیش از اندازه به بدن جلوگیری نمایید.

چرا ویپ جویس پس میده؟

در هنگام پیدا کردن پاسخ مناسب به این سوال که علت پاشش جویس در دهان چیست؟ به این موضوع می‌رسیم که گاهی اوقات ویپ جویس پس می‌دهد، در نتیجه طعم جویس را در دهان احساس می‌کنید.

برای آگاهی بیشتر در این بخش به این سوال که چرا ویپ جویس پس میده؟ پاسخ می‌دهیم:

خرابی واشرهای دستگاه

خراب بودن واشرهای دستگاه می‌تواند یکی از علت‌های آمدن جویس در دهان باشد. این مشکل فقط با تعویض واشرها قابل حل است.

ناسازگاری جویس با دستگاه

یک علت آمدن جویس در دهان استفاده نامناسب دستگاه ویپ است. چرا که هر کدام از جویس‌های معمولی و سالت نیکوتین برای دستگاه‌های خاصی طراحی شده‌اند.

نامناسب بودن کویل دستگاه

دستگاه‌های ویپ که با مقاومت‌های مختلف طراحی می‌شوند، برای هر کدام از آنها باید از کویل مناسب استفاده کرد. اگر مقاومت کویل و دستگاه هماهنگ نباشد، شاهد ورود جویس به دهان خواهید بود.

مستهلک شدن کویل دستگاه

کویل دستگاه ویپ طول عمر مشخصی دارد، اگر بیشتر از طول عمر آن، کویل را مورد استفاده قرار دهید، پنبه‌های قرار گرفته بر روی کویل کارایی خود را از دست داده و جویس مصرفی بدون تبدیل به بخار از زیر اتومایزر ریزش می‌کند.

تقلبی بودن جویس‌ها

یکی از علل مهم ورود جویس به دهان تقلبی بودن این محصولات است. چرا که غلظت آنها کم بوده و ممکن است از دستگاه ریزش کند. برای اینکه با خیال راحت از انواع جویس و سالت استفاده کنید، کافیست با کارشناسان مجموعه روکوویپ در ارتباط باشید تا مناسب با دستگاه‌های خود بهترین مایع الکترونیک را به شما معرفی کنند.

علت آمدن سالت در دهان

نتیجه‌گیری 

علت بالا آمدن جویس در دهان دلایل متعددی دارد و شناخت این دلایل و برطرف کردن هر کدام از آنها کمک می‌کند تا ویپینگ لذت بخش‌تر را تجربه کنید. البته احساس مایع جویس و سالت بر روی لب و دهان نه تنها ویپینگ را دچار مشکل می ‌کند، بلکه سبب افزایش نیکوتین مورد نیاز بدن هم می ‌گردد. به همین سبب پیدا کردن علت مشکل و برطرف کردن آن ضروری است. در صورتی که دستگاه ویپ و جویس را از مجموعه روکو ویپ تهیه کنید، می ‌توانید از کارشناسان آن مشاوره تخصصی در این زمینه دریافت نمایید.

آیا کویل کهنه می‌تواند علت پاشش جویس در دهان باشد؟

کویل‌ها در اثر گذر زمان فرسوده شده و سوراخ‌هایی بر روی آن ایجاد شده که باعث پس دادن جویس می‌شود، پس باید به طور مرتب کویل را تعویض کنید.

آیا راه حلی برای جلوگیری از پس دادن جویس در پاد یا ویپ وجود دارد؟

استفاده از جویس با کیفیت بالا قرار ندادن دستگاه پاد در معرض نور خورشید و استفاده نکردن از آن با دمای بالا بهترین راه حل برای جلوگیری از پاشش جویس در دهان است.

پیسنهاد مطالعه : تفاوت پادسیستم و ویپ چیست؟ کدام بهتر است؟

ورود جویس به دهان

سوالات متداول

چرا جویس ویپ در دهان نشتی می کند؟

استفاده نامناسب از وات، پر کردن بیش از اندازه مخزن و استفاده از جویس های رقیق به همراه کام‌های طولانی، باعث بروز چنین اتفاقی می‌شود.

آیا نشتی جویس ارتباطی با باتری ویپ دارد؟

نشتی جویس هیچ ارتباطی با باتری ویپ نداشته و مشکل تنها در رابطه با کویل و مخزن دستگاه است.

آیا کویل کهنه می‌تواند علت پاشش جویس در دهان باشد؟

کویل‌ها در اثر گذر زمان فرسوده شده و سوراخ‌هایی بر روی آن ایجاد شده که باعث پس دادن جویس می‌شود، پس باید به طور مرتب کویل را تعویض کنید.

آیا راه حلی برای جلوگیری از پس دادن جویس در پاد یا ویپ وجود دارد؟

استفاده از جویس با کیفیت بالا قرار ندادن دستگاه پاد در معرض نور خورشید و استفاده نکردن از آن با دمای بالا بهترین راه حل برای جلوگیری از پاشش جویس در دهان است.

3.3/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *