وبلاگ

ویپ ۱۰۰ تومانی

ویپ 100 تومانی

ویپ ۱۰۰ تومانی، بخریم یا نخریم؟

حتما شنیده‌اید که می‌گویند، هرچه کمتر برای خرید یک محصول هزینه کنیم، بهتر می‌توانیم صرفه جویی در بودجه خود داشته باشیم و به نوعی، در این بازی خرید برده‌ایم! به همین دلیل است که افراد همواره به دنبال فروشگاه‌هایی برای خرید ارزان محصولات هستند یا می‌خواهند تا حد امکان برای محصولی خاص، هزینه بسیار کمتر از چیزی که در بازار رایج است را پرداخت کنند؛ اما آیا این کار صحیح است؟ یا از طرفی دیگر، برای خرید ویپ توصیه می‌شود؟ اگر شما نیز به دنیاب خرید ویپ ۱۰۰ هزار تومانی هستید، توصیه می‌کنیم حتما این مطلب را ابتدا مطالعه کنید و در آخر تصمیم بگیرید که آیا باید این این ویپ را خریداری کنید یا خیر.

اصلا ویپ 100 تومانی چیه؟

بگذارید در ابتدا به این موضوع بپردازیم که اصلا ویپ 100 تومانی چه وسیله‌ای است. خب، خوشبختانه باید بگوییم که ویپ 100 تومانی دستگاهی نیست که اسمش 100 تومان باشد J بلکه دستگاهی است که قیمتی برابر با 100 هزار تومان دارد! حال اصلا این دستگاه در بازار وجود دارد؟

برخی از افراد این نظر را دارند که ویپ های صد هزار تومانی گزینه بسیار خوبی برای افرادی است که قصد دارند برای اولین بار وارد حوزه ویپینگ شده و به استفاده از آن روی بیاورند. برخی دیگر نیز این نظر را دارند که به هیچ عنوان قیمت ویپ نمی‌تواند به 100 هزار تومان برسد، مگر این که ما با قیمت دلار 1000 تومان رو به رو شویم!

با تمامی این تفاسیر اما ما یک جمع بندی در این بخش برای شما ارائه می‌دهیم که حداقل این موضوع در ذهن شما به طور کامل جا بی‌افتد. ما در بازار به طور کلی شاهد دستگاه‌های پاد، پاد ماد و ویپی هستیم که قیمتی برابر با 100 هزار تومان دارند و این موضوع را به هیچ عنوان کتمان نمی‌کنید؛ اما آسیب های ویپ 100 تومانی به قدری زیاد است که ما به هیچ کس خرید آن را توصیه نمی‌کنیم! مضرات ویپ 100 تومانی حتی از سیگار نیز بدتر بوده و به مراتب می‌تواند سلامتی شما به طرز باورنکردنی به خطر بی‌اندازد.

عوارض ویپ 100 تومانی چیست؟

عوارض ویپ ۱۰۰ تومانی

عوارض ویپ ۱۰۰ تومانی

قطعا شما نیز در حال حاضر کنجکاو هستید تا بدانید که عوارض ویپ 100 تومانی چیست و چرا ما تا این اندازه تاکید داریم که به هیچ عنوان از این محصول استفاده نکنید. قبل از این که به سراغ بررسی عوارض آن برویم، بایستی این موضوع را بدانید که قطعات دستگاه ویپ 100 هزار تومانی، بسیار بی‌کیفیت بوده و تمامی مواردی که در این بخش به عنوان عوارض ویپ صد تومانی به شما معرفی می‌کنید، برگرفته از این قطعات هستند. از طرفی دیگر همچنین دلیل ارزان بودن ویپ 100 تومانی نیز دقیقا همین موضوع است. به هیچ عنوان نیز ارتباطی با این ندارد که شما از اتومایزر با کیفیت در آن استفاده کنید یا اقدام به استفاده از بهترین جویس یا خرید سالت نیکوتین با کیفیت کنید؛ زیرا پایه و اساس انواع ویپ ۱۰۰ تومانی تنها عارضه و آسیب است!

1.      ویپ‌های صد هزار تومانی باعث ایجاد بیماری‌های ریوی می‌شوند.

2.      این ویپ‌ها می‌توانند به بخش سینوسی شما آسیب وارد کرده و باعث بوجود آمدن خلط در گلوی شما شوند.

3.      ویپ‌های صد هزار تومانی باعث ایجاد سرفه و خشکی گلو می‌شوند.

4.      برخی از افراد پس از استفاده کوتاه مدت از ویپ‌های 100 تومانی به تنگی نفس مبتلا شده‌اند.

5.      بخار ناشی از سوختن جویس‌ها در ویپ‌های صد تومانی می‌تواند به اطرافیان نیز آسیب برساند.

پس تمام ویپ های 100 تومانی بازار تقلبی هستند؟

صد در صد، تمامی ویپ های 100 هزار تومانی، ویپ 300 تومانی و همچنین ویپ 200 تومانی در بازار، تقلبی و آسیب زا هستند.

اما این موضوع را در نظر داشته باشید که فروشندگان سودجو و کلاهبردار بسیاری در این بین حضور دارند که با ارائه محصولات بی‌کیفیت و اطلاعات غلط، بسیاری از افراد را مجاب به خرید همین ویپ‌های تقلبی می‌کنند. با خرید از این دسته از افراد، نه تنها هزینه‌ای اضافی را پرداخت کرده‌اید، بلکه به سلامتی خود نیز آسیب بسیاری وارد کرده و در یک کلام، تنها ضرر را برای خود خریداری کرده‌اید؛ آن هم با 100 هزار تومانی که می‌توانستید محصولاتی دیگر و با کیفیت‌‌تری را با آن برای خود داشته باشید. حال که همه چیز درباره ویپ ۱۰۰ تومانی را متوجه شدید، پیشنهاد می‌کنیم هیچ زمان به فکر خرید این دستگاه نباشید!

حالا اگه ویپ 100 تومانی نخریم، پس چه ویپی بخریم که ارزان باشد؟

ویپ ۱۰۰ تومانی

سوالی که برای خریداران به وجود می‌آید این است که جایگزین ویپ 100 تومانی چیست و ما چگونه می‌توانیم اقدام به خرید ویپ ارزان قیمت کنیم؟

اگر به دنبال خرید ویپ قلمی ارزان هستید، به هیچ عنوان گول تبلیغاتی مانند خرید ویپ 50 هزار تومانی یا ویپ ۱۰۰ تومانی قلمی را نخورید! بلکه کمی جستجو کنید تا ابتدا مجموعه‌ای معتبر را برای خرید ویپ انتخاب کنید. اگر بتوانید یک مجموعه معتبر را بیابید، در واقع می‌توانید مطمئن باشید که ویپ‌هایی که در اختیار شما قرار می‌گیرند، کیفیت بسیار خوبی را برای خود به همراه دارند.

این یعنی شما نیم اول مسیر خرید ویپ را طی کرده‌اید و حالا می‌توانید از بین صدها مدل ویپی که در اختیار شما قرار می‌گیرند، بهترین را برای خود انتخاب کنید که مناسب با بودجه‌تان است. فروشگاه اینترنتی روکوویپ به شما این امکان را می‌دهد تا در هر زمان از شبانه روز به بررسی ویپ‌های این مجموعه پرداخته و بهترین را برای خود انتخاب کنید. روکوویپ با حذف واسطه‌ها، قیمت بسیار مناسبی را برای ویپ‌های خود ارائه می‌دهد تا تمامی افراد بتوانند با هر میزان بودجه‌ای که در اختیار خود دارند، اقدام به خرید ویپ مورد علاقه خود کنند.

قلیون ویپ ۱۰۰ تومانی

قلیان شارژی که در بازار با نام‌های دیگری مانند سیگار شارژی، قلیان الکتریکی، قلیان برقی و بسیاری از موارد دیگر شناخته می ‌شود یک وسیله کاربردی است. برای کمک به افراد سیگاری و معتاد به قلیان، طراحی شده است تا با کمک آن بتوانند نیکوتین مورد نیاز بدن را تأمین کرده و مواد مضر و آسیب زا را حذف کنند.

به دستگاه‌های ویپ ارزان قیمت که حجم بخار بالاتری تولید می ‌کنند، قلیون ویپ ۱۰۰ تومانی     گفته می ‌شود. این دستگاه‌ها شرایط ویپینگ با طعم‌های مختلف میوه‌ای را فراهم می ‌آورند. اما به دلیل داشتن قطعات نامناسب ممکن است که آسیب‌های بیشتری به افراد سیگاری وارد کنند.

بهتر است در صورت نیاز به ویپینگ با حجم دود بالا، حتماً از دستگاه‌های اورجینال استفاده کنید. در مجموعه روکو ویپ بهترین شرایط برای خرید یک قلیان شارژی با کیفیت و قیمت مناسب فراهم آمده است که تا سال‌ها می ‌توانید پس از هر بار شارژ نمودن و پر کردن مخزن از آن استفاده کنید.

ویپ صد تومنی

ویپ ۱۰۰ تومانی قلمی

ویپ قلمی جزء محصولات پرطرفداری است که به دلیل ابعاد و اندازه کوچک افراد سیگاری به عنوان یک شیوه کم خطر جهت ترک سیگار از آن استفاده می‌ کنند. اما به دلیل استقبال بالا از محصولات ویپینگ ممکن است که در بازار با ویپ ۱۰۰ تومانی قلمی مواجه شوید که بهتر است، قبل از اقدام به خرید یا استفاده از این دستگاه‌ها تحقیق و بررسی کاملی انجام بدهید، تا در نهایت یک دستگاه مناسب و کاربردی تهیه کنید.

به طور حتم دستگاه ویپ ۱۰۰ تومانی قلمی از محصولات تقلبی بوده و در حال حاضر به دلیل افزایش قیمت دلار به هیچ عنوان همچین دستگاهی به بازار ارائه نمی ‌شود و فقط در حد تبلیغات است.

ویپ ۱۰۰ تومانی قلمی

معرفی چند محصول با قیمت مناسب

گاهی اوقات در میان مردم باورهای غلطی رواج پیدا می ‌کند که توجه کردن به این باورها موجب می ‌شود تا ضرر و زیان‌های بیشتری را متحمل شوند. به عنوان مثال در مورد گران بودن محصولات بر این باورند که کیفیت آنها بالا است و در مورد ارزان بودن یک محصول معتقدند که کالا ارزش زیادی ندارد.

اما گاهی اوقات با انتخاب یک مجموعه معتبر می ‌توانند قیمت مناسب‌تری برای یک محصول با کیفیت بالا بپردازند و تا سال‌های طولانی هم از آن استفاده کنند.

در مجموعه روکو ویپ به دلیل حذف واسطه بهترین شرایط برای خرید انواع دستگاه ویپ با کیفیت خوب و قیمت‌های مناسب‌تر نسبت به سایر مراکز فروش فراهم آمده است.

در این بخش به معرفی چند محصول با قیمت مناسب می ‌پردازیم:

دستگاه ویپ Eleaf iJust 2

این دستگاه توانسته است رضایت خریداران زیادی را جلب کند و در کنار قیمت مقرون به صرفه از امکانات و عملکرد بسیار خوبی هم برخوردار است. به راحتی بر روی این دستگاه می ‌توان از وات‌های ۳۰ تا ۷۰ را انتخاب کرد. باتری این دستگاه به صورت سرخود با ۲۶۰۰ میلی آمپر بوده و با یک بار شارژ شدن می ‌تواند عملکرد قابل قبولی را ارائه دهد.

پادسیستم Vaporesso Osmall

این پاد سیستم دستگاهی کوچک و قابل حمل است که برای کاربران مبتدی مناسب بوده و باتری داخلی آن ۶۵۰ میلی آمپر و با عمر طولانی امکان ویپینگ حرفه‌ای را فراهم می ‌کند.

دستگاه ویپ Eleaf iJust

این دستگاه ابعاد بسیار کوچکی داشته و برای کاربران مبتدی و متوسط مناسب می ‌باشد، باتری آن ۱۵۰۰ میلی آمپر و عملکرد بسیار عالی دارد.

دستگاه ویپ Jacob مدل EGQ80W

دستگاه که در سال ۲۰۲۰ تولید شده، با داشتن باتری داخلی ۱۰۰۰ میلی آمپر برای کاربران متوسط و مبتدی مناسب می ‌باشد.

لاست ویپ اورسا مینی LOST VAPE URSA MINI

یک دستگاه پاد است که با داشتن باتری ۱۲۰۰ میلی آمپر عمر بسیار طولانی دارد و وزن آن ۶۵ گرم می‌باشد.

دستگاه ویپ Vaporesso Swag

دستگاه برای کاربران مبتدی و متوسط با قیمت مقرون به صرفه تولید شده که به دلیل ابعاد کوچک قابلیت حمل و نقل آسانی دارد باتری داخلی آن ۱۵۰۰ میلی آمپر است.

ویپ ۱۰۰ تومانی

دلیل ایجاد آسیب‌های مختلف با مصرف ویپ ۱۰۰ تومانی

با رونقی که دستگاه‌های ویپینگ در بین جوانان و نوجوانان پیدا کرده‌اند، برخی از تولیدکنندگان سودجو انواع ویپ ۱۰۰ تومانی را به بازار عرضه کرده‌اند و ممکن است این افراد به دلیل ارزان بودن از این محصولات استفاده کنند.

به طور کلی، استفاده کردن از ویپ‌های ارزان و بی‌کیفیت مانند ویپ ۲۰۰ تومانی و ویپ ۳۰۰ تومانی، آسیب‌های زیادی به سلامتی افراد وارد می‌کنند. اما ممکن است بسیاری از مصرف‌کنندگان به دنبال دلایل قانع‌کننده‌تری برای استفاده نکردن از این دستگاه‌ها باشند.

در این بخش به بررسی برخی از مهم‌ترین دلایل ایجاد آسیب‌های مختلف با مصرف ویپ ۱۰۰ تومانی یا ۲۰۰ تومانی و ۳۰۰ تومانی می‌پردازیم.

جویس با کیفیت پایین

در دستگاه ویپ 100 تومانی، معمولاً از جویس مرغوب و درجه یک که از ترکیبات گلیسیرین گیاهی است استفاده نمی‌شود، بلکه از ترکیبات مضر ویتامین E و استات استفاده می‌شود. این ترکیبات در هنگام تبدیل شدن به بخار، باعث ایجاد مشکلات تنفسی و آسیب به نایژه‌ها می‌شوند.

ترکیبات پنبه و کوتون

ترکیبات پنبه و کوتون که در دستگاه‌های با کیفیت بالا قرار گرفته‌اند، در حین استفاده از جویس هیچ نوع فرایند شیمیایی در آنها به وجود نمی‌آید. اما پنبه‌ای که در دستگاه ویپ ۱۰۰ تومانی یا قیمت‌های پایین‌تر قرار گرفته، از نوع مرغوب و درجه یک نبوده و در هنگام ترکیب با مایع الکترونیکی ممکن است ترکیبات شیمیایی سمی به وجود بیاورد. در نتیجه، انواع قارچ و باکتری هم در این بخش رشد می‌کنند که همراه با بخار وارد بخش تنفسی می‌شوند.

المنت دستگاه

المنتی که در دستگاه ویپ ۲۰۰ تومانی مورد استفاده قرار گرفته، ممکن است با هر ماده بیرونی دیگری واکنش نشان دهد. اما این موضوع در ویپ‌های اورجینال به شدت مورد بررسی قرار گرفته تا تحت استانداردهای مشخص شده تولید شود.

نتیجه‌گیری

دستگاه ویپ ۱۰۰ تومانی به دلیل داشتن قطعات با کیفیت پایین و استفاده از جویس‌های بدون استاندارد، خطرات جدی برای سلامتی به وجود می‌آورد. زیرا ترکیبات این جویس‌ها مضر بوده و بدون کنترل کیفیت به بازار ارائه می‌شوند. برای کاهش خطرات ناشی از استفاده جویس، توصیه می‌شود که حتماً از برندهای اورجینال و معتبر اقدام به خرید ویپ و جویس نمایید. در صورت نیاز به تهیه دستگاه‌های ویپ اقتصادی، کافیست با کارشناسان مجموعه روکوویپ در ارتباط باشید تا متناسب با بودجه شما بهترین دستگاه‌ها را معرفی کنند.

ویپ ۱۰۰ تومانی

سوالات متداول

1. چرا ویپ 100 تومانی را نخریم؟

ویپ‌های 100 تومانی تنها عوارض و آسیب را برای شما به همراه داشته و هیچ بازدهی مثبتی را در اختیار شما عزیزان قرار نمی‌دهند که منجر به بروز بیماری‌های بسیار خطرناک شده و مواردی این چنینی را ارائه می‌دهند.

2. جایگزین ویپ 100 تومانی چیست؟

با انتخاب مجموعه روکوویپ می‌توانید بهترین جایگزین ویپ صد تومانی را برای خود به همراه داشته و با هر میزان بودجه‌ای که دارید، یک ویپ ارزان را خریداری کنید.

3. آیا خرید ویپ ۲۰۰ تومانی عاقلانه است؟

خیر، خرید ویپ ۲۰۰ تومانی عاقلانه نیست، زیرا ضمن کیفیت پایین قطعات، مایع جویس آن نیز خطرناک است.

4. چرا کیفیت ساخت ویپ ۳۰۰ تومانی پایین است؟

معمولاً این ویپ‌ها تحت کنترل کیفیت قرار نمی‌گیرند، به همین جهت ترکیبات آنها حاوی مواد مضر و ناخالصی‌های زیادی است که در ویپ‌های با کیفیت بالاتر وجود ندارند.

5. تفاوت ویپ ۱۰۰ تومانی با انواع ۲۰۰ تومانی و ۳۰۰ تومانی در چیست؟

اصلی‌ترین تفاوت در قیمت این محصولات است، ولی از لحاظ کیفیت، همه آنها در سطح پایین قرار می‌گیرند.

3.3/5 - (15 امتیاز)

دیدگاهی در مورد “ویپ ۱۰۰ تومانی

  1. عباس گفت:

    دلایل متقنی ارایه ندادید که ویپ 100هزار تومانی ضرر بیشتری از ویپ های گران دارد.فقط به طور کلی گفتید قطعات کیفیت ندارند علمی توضیح دهید.من تو شش ماه گذشته دو تا بقول شما ویپ با کیفیت از دست دادم خود بخود بی دلیل .اولی دیگه باطریش شارژ نگرفت باطری داخلی بود.دومی هم بعد. از سه ماه کارکرد هر موقع شارژ تمام میکرد شارژ میکردم ولی دفعه آخری شارژ شد ولی دیگه از کار افتاد.displayکار می‌کنه کارتریج را میگذارم تشخیص میده مثلا12وات ولی متاسفانه بخار نمیکنه

    1. روکو ویپ گفت:

      درود، موقع استفاده از ویپ به طور کلی سه چیز بصورت مستقیم با سلامتی ما در ارتباط است. اول از همه جویس مورد استفاده، که معمولا برای دستگاه های با قیمت پایین جویس های با ترکیبات ویتامین E با قیمت پایین ارائه میشن و به شدت به نایژه ها آسیب میزنن در حالی که جویس های اورجینال با پایه گلیسیرین گیاهی این آسیب را ندارند. دوم متریال پنبه یا کوتون که در دستگاه های با کیفیت با فناوری های خاص فرآوری می شوند و در حین استفاده هیچ فرآیند شیمیایی آسیب زننده یا شرایط ایجاد قارچ و باکتری را فراهم نمی کند. سوم متریال المنت دستگاه و نوع واکنشی که ممکن است با هر ماده ی بیرونی انجام دهد در ویپ های اورجینال بشدت مورد توجه هست.
      همه ی این موارد برای سلامت شما و تجربه ی خوشایند استفاده از ویپ با کیفیت ارائه شده

    2. روکو ویپ گفت:

      و این نکته را در نظر داشته باشید که استفاده از ویپ بعنوان یک دستگاه الکترونیکی نیاز به یادگیری مراقبت ها و روش های صحیح استفاده دارد

  2. محمد باوی گفت:

    ..

  3. Orfan Sakhy گفت:

    خوب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *